Monday, November 23, 2009

- - - - - - - speechless - - - - - - -

arahan melapor diri bagi jawatan tetap pembantu tadbir N17 di kementerian pelajaran malaysia..akhirnye..dapat juga keje tetap.tapi tak setaraf dengan degree yang aku ade.huhu..ntah.itu lah rezeki..rezeki allah ade di mana2 tak kire sesiapa..aku terima dengan redha sebab aku tahu aku boleh buat keje tu dengan cekap + halal. aku tak boleh ucap selamat tinggal pada alam persekolahan..sebab aku mungkin di hantar ke sekolah balik.bukan mungkin tapi memang la kan..bukan sebagai seorang guru tapi kerani sekolah..huhu..selamat tinggal alam pendidik..suka duka pengalaman yanga aku peroleh cukup mematangkan diri. erm...tunggu la 3hb ni ke mane aku akan dihantarkan...yang pasti...iman tetap kene tinggal dengan opah...sory sayang...mama rase banyak benda nak kene settle seminggu tu...anak aku...pikir tentang dia tak sah kalo tak mengalir airmata ni...lagi satu....mak.sape nk jaga mak?erm?kalo pikir mak plak mule la dalam dilema...nak g ke tak?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home