Friday, February 26, 2010

From Small Things..

"Great Things Are Done By A Series Of Small Things Brounght Together"
- Vincent Van Gogh
3 Disember 2009..saya masih ingat hari itu dengan baik.kerana itu adalah hari di mana hidup saya berubah.namun pada saat yang sama saya punya perasaan bahawa ada tujuan yang lebih tinggi untuk kehidupan saya.saya hanya tidak tahu apa itu.Dan kemudian pada pertengahan bulan yang sama saya melakukan sesuatu untuk melengkapkan "tujuan" itu..dan 25 Februari 2010 ianya hadir tanpa paksaan..satu lagi tarikh telah mengubah hidup saya dengan begitu bermakna sekali. saya telah melewati saat2 yang paling sukar dalam kehidupan saya.sendirian dalam rumah.diam-diam dalam fikiran saya,,saya mengucapkan doa kepada Tuhan.Ya Allah..aku tak bisa melalui ini semua sendirian..berikan aku pertolongan." sesungguhnya dalam hidup ini kita tidak sendirian..saya masih punya "iman" yang sangat comel..saya punya kakak,abang dan adik yang cukup menyokong saya...walaupun saya sedar saya tidak sehebat mereka...apabila saya terleka..mereka mengingatkan saya.. Jangan pernah rasa putus asa kerana itu adalah alasan mereka yang hanya melihat dunia ini dengan penuh masalah. sebaliknya jadilah orang yang sentiasa bersedia untuk merubah masa depan supaya ia lebih baik. Halangan atau cabaran atau masalah bukanlah penyebab besar kepada kegagalan kamu,tetapi diri kamu sendiri.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home