Sunday, February 21, 2010

Minggu Raikan Teman Baru

ia nya bakal tercipta.. erm...ape bakal terjadi minggu ini??diam tak diam sakng dah bulan Februari 2010..aku sifatkan tahun 2010 adalah tahun rezeki untuk aku dan org2 di sekeliling aku...anak Pak Cik Rahim semua dh dapat keje tetap..Penjawat Awam yang pastinyer...yang Bongsu dah mengajar di Ipoh...kakak dia (aku) dh jadi Kerani sekolah kt Tepen??(adoi...terharu..)..abg aku plak atan dh ngajar nun jauh di selatan malaysia..Felda Ayer Tawar...Kulai Johor...alhamdulillah... amboi..panjang nyer entry...ape2 pon...aku nak cerita...aku bakal mendapat "rezeki" lagi tahun ini...alhamdulillah...aku bakal dapat "teman" baru yang aku nanti2kn selama ni..."Dia" akan membawa aku terus melayari kehidupan yang penuh mencabar ini...yang pasti bukan hanya aku malah iman juga...hehheh...tak sabar rasernyer untuk menemani dan terus ditemani..."Dia" akan mengubah hidup ku menjadi lebih bererti..aku punya dia..dan dia punya aku...aku akan jaga "milik" aku yang kedua ini! Nanti kan ya...
ala..."mood keje" aku telah "diculik"..tolong la Isnin..Selasa..Rabu...Berlalulah sepantas mungkin...aku inginkan Khamis..please...tapi tanpa isnin,selasa,rabu...khamis tak kan muncul.huahahauhahau....

Labels:

1 Comments:

Blogger amirakim said...

salam ati...wahh..suspen la n3 kali ni.x sabar nk tggu d next n3.

February 22, 2010 at 10:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home