Thursday, December 24, 2009

DuniaBaru

wa...SKLJ..ni la sekolah baru aku..di sini la kepuasan bekerja akan tercipta.satu jam dari umah memaksa aku keluar seawal jam 6.45 pagi.melalui hutan pondok tanjung yang zero caverage..wa...buat aku mikir ape nk buat kalo pape jadi kat situ..erm...once kite ikhlas nak cari rezeki..Allah akan selalu melindungi..Amin.. terdiri dari seorang guru besar perempuan yang bakal memimpin 100 orang staf termasuk 83 guru dan 17 staf sokongan.4 januari 2010 akan dikerumuni lebih 1000 orang murid yang akan berada pada tahap pra sekolah...pendidikan khas..dan tahun 1 hingga 6..erm...sungguh besar keluarga aku kali ni..aku kini sebahagian dari mereka semua.sudah tentunyer aku bakal memimpin profile perkhidmatan bagi 100 orang staf Puan Hajjah Salmah Bt Abu Bakar..sebagai seorang yang graduate..aku akan buktikan kerja ini "mudah" untuk aku selesaikan..insyaallah... credit photo to >> "black"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home