Saturday, November 6, 2010

Bila Cinta

Kiranya kamu cinta saya..teruskan lah
saya akan pujuk keadaan ini, maka biar lah

kiranya kamu cintakan saya..teruskan lah
saya perlu kuat untuk merasai semua ini, maka biar lah

kiranya kamu cintakan saya..teruskan lah
ini takdirNya..ini juga lah mahunya kamu, maka biar lah

"saya doakan kamu bahagia"
betul
bagus
sungguh
malangnya tidak cukup sempurna

hiduplah
rasailah
raikanlah
saya bahagia melihat kamu bahagia
kalau sudah ini ketentuaanNya

*diam*

malam ini kamu hilang
choppp
bukan malam ini sahaja..malam-malam lepas juga
dimana kamu?ke mana kamu?

adehhehhh....runsing
saya perlukan kekuatan.
saya perlu sabar.
saya perlu tabah.
saya yakin dengan cinta saya.

selamat malam alam sejagat.
walau di mana pun kamu.
saya tahu kamu tetap ada.
terima kasih banyak-banyak.

saya sayang kamu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home