Wednesday, December 9, 2009

iman_mama + 24 jam = FULL

iman_mama + 24 jam = FULL..formula yang paling hebat dalam hidup aku.jawatan yang aku sandang sekarang ni tak la sehebat mana..tapi ianya tak kurang pentingnya..aku sedar setakat org bawahan...keje ape la sangat kan...tapi sebenarnyer...tak de orang bawah..keje orang atas tak kan selesai yer..ingat tu.haha...apepon..aku puas dengan jawatan sekarang..sangat2 berbeda dengan kerja yang pernah aku buat sebelum ni...aku suke+enjoy=berkat....huhu satu lagi formula yang wujud...erm....kuar umah seawal 6.45 pagi...hantar iman yang still tengah lena...kuar dari felda jam 7 pagi....melalui kawasan pondok tanjung yang dh tak sunyi....sampai sekolah 7.45pagi...ok la kan...standard..balik plak dari opis tengok la keadaan...kalo meeting lambat sikit, lambat la sampai umah..terus ambik iman yang sedang bermain di halaman umah opah...hilang semua penat.ajaib betul aura budak sorang itu!erm....yang paling best n bererti...iman sangat2 memahami aku...balik umah dia akan beri aku masa untuk mandi..solat...dan makan...sementara tu dia ralit dengan channel 613 nyer...lepas magrib main2...nyembang2 kejap dia akan lena atas riba aku..dia akan tido seawal yang mungkin...dia amat memahami aku...dia tahu mama dia penat dan perlukan rehat..macam tu setiap hari...alhamdulillah kerana allah dah permudahkan urusan aku...waktu dia tido ni la aku akan menulis sekejap...gosok baju..tunggu isyak jap n terus masuk tido..tido malam aku lena sangat sekarang..mungkin sebab penat...tapi walau penat macam mana pon,,,aku puas!
>>untuk iman..sori kita dh tak de banyak masa untuk berdua sekarang ni...tapi mama akan topup balik hujung minggu nanti...miss u my dear... >>untuk destinasi CINTA..terima kasih atas perhatian.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home