Saturday, November 13, 2010

Menangis lagi

hal-hal dunia ini amat sukar dingerti pabila kita harus rasa ingin menangis
ada teman beritahu saya
menangis lah
asal kamu puas

ada teman beritahu lagi
dengan tangisan itu mampu buat kita lupa masalah kita

apa-apa lah ya
asal kamu puas.lepas.nekad untuk terus melayan kerenah air mata kamu

*diam*

air mata
mudah sangat dikeluarkan pabila sudah sampai kerongkong peristiwa
nak marah juga nangis
nak senyum gembira juga nangis
nak kamu juga perlu nangis dahulu

*diam*

hari makin dekat..
saya makin melalut
airmata juga menjadi peneman
ermm...muak sebenarnya mementingkan diri sendiri dengan hegehan begini
bukan saya lah sebenarnya..
tapi dengan kamu saya tewas..
sudah jadi orang baru agaknya saya

*diam*

mungkin ini waktunya saya perlu undur diri..
tapi saya tidak akan mengalah begitu sahaja..
kamu,
saya mohon...TuhanKu membawa saya jauh daripada kamu.
saya akan melangkah dengan tenang
jika itu takdirnya
bukan dengan paksaan hati kita.
kamu ngerti bukan?

selamat membuat persediaan.saya tahu kamu penat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home