Sunday, December 5, 2010

Home Sweet Home

Harap Maaf Ye..

ok..semua sudah maklum..
saya GAGAL buat Kali ke6
adusssss!

di sebabkan itu saya dh gotong-royong dengan abang "mengemas" rumah
saya akan melalui semula rutin harian seperti sebelumnya...
cuma kali ini saya nekad untuk terus tinggal di sini.mungkin.

perancangan seterusnya saya mungkin akan mengubah haluan sedikit kali ini..
mohon agar keadaan memahami prinsip diri saya..
mohon agar masa akan lebih terkebelakang dalam mencari jodoh hidup saya..
mohon agar ALLAH sentiasa dengan pengertianNya..
mohon kamu juga mengerti situasi saya..

Yang sudah hilang masa untuk bersenang-senang.
Yang sudah kian luntur hati untuk berkasih-kasihan
Yang sudah tipis harapan untuk berjaya-kejayaan

Berapa di posisi N17 juga ada masa depan juga bukan?
mahu atau tidak mahu..
kerjanya mudah
tiada dosa menghukum budak (tangan saya agar cepat) hahah
tiada dosa tidak masuk ke kelas mengajar anak bangsa
MUNGKIN
sesungguhnya hati seorang guru itu murni ya

satu yang saya kagum tentang saya
saya kuat.

p/s: maaf semua sebab saya terpaksa puji diri sendri...saya tiada sesiapa untuk memujuk.terima kasih atas bacaan kalian.




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home