Friday, November 26, 2010

Hari-Hari Tanpa Kamu

saya jadi teringat panggilan semalam..berminit.tapi satu soalan yang saya masih terngiang di kepala.

"sihat ke?"
adeh...soalan ringkas pada waktu senggang yang penuh kekecewaan

cuma itu selepas beberapa hari...saya teruja..saya suka...saya prihatin.

hari ini bukan lagi panggilan..tapi cuma sms...

"take care"
adeh sekali lagi..bikin jiwa saya kembali ceria?

tapi...ada tapinya..

kuat kah saya esok?
mesti jadi kuat..semalam adalah sejarah..face it dear.

saya tidak minta banyak Ya Tuhan..
ianya udah memadahi jika hati saya ini ada di depan mata yang berhak

saya mohon maaf atas banyak benda.tapi apapun, saya tiada peluang untuk memberitahu kamu, apapun yang bakal berlaku selepas ini saya tidak akan apa-apa tapi bersyukurnya saya tidak akan lupa kenangan terindah saya habiskan bersama kamu.walaupun saya tahu saya tiada perkataan lagi..apa yang cuma saya mahu katakan adalah TERIMA KASIH.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home