Sunday, March 7, 2010

Rambut dah pendek..tapi tak pendek sangat la..

2 hari lepas macam tak de mood sangat...aku luahkan kat wall post FB...tup2 kak mahani comment kt suh g jalan2..bersiar2...bawak diri tu hidup udara segar..erm...aku juga comment kt tak de energy minggu lepas...kak mahani sekali lagi comment suh minum kacip fatimah??ape2 la..dia memang pendengar yang setia..boleh katakan setiap "luahan" aku ade feedback dari dia..erm...tapi....1 je comment dia aku ikut..minum kacip fatimah..aku tak g mana2 pon untuk release tension..cume nyer...aku g gunting rambut..erm...ringan sikit kepala ni..ok sangat2..at least boleh ubah selera...aku basuh kereta..lap kereta..ntah ape lagi aku buat...adoi...macam tak tahu nak tulis ape dah...tak de idea..tapi nak menulis gak...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home