Sunday, March 28, 2010

T E R P A N A

Pening.Sakit.tapi Puas..itu je yang aku boleh cakap lepas hari semalam.Hari Keusahawanan SKLJ..sehari suntuk berpesta di situ.macam2 berlangsung..rumah hantu..pertunjukan ular..naik kuda..gerai jualan...booth celcom,maxis,digi,takaful pon ade juga..siap dengan gerai pakaian bundle..KPJ Health buat pemeriksaan kesihatan..dan yang paling best gerai cendol+ABC kami la....import dari Simpang..Encik Rosli sekeluarga memang sempoi...bersebelahan plak dengan gerai rojak Mak Jun..makin riuh la dengat suara nyaring Mrs Jun tu..kemuncak acara ade pertunjuk kan drift dari PEMILANCE..Pemilik Mitsubishi Lancer Utara..gilak!!!!bingit satu Larut Matang dengan Drift diorang..sampai kuda yang aku tunggang pon tak berjalan gara-gara emosi terganggu..haha..aku naik kuda???yer la..syok gak...aku dh bertindak di luar kawalan semasa sessi bergambar bersama PEMILANCE...gilak lagi!aku g menyempit kat tengah2 tu semata2 nk bergambar..choit.tapi aku rasa tak rugi kot...seseorang melihat gelagat aku masa tu..
haha..terpana lagi..maei datang menegur..korang tahu tak maei ni sape???budak pendek 5P1..tapi sekarang dah tinggi sebab banyak minum susu katanyer..susu punyai kalsium...
tatkala ini maei berada di tepi sawah..
lapar...baru terasa ni..hari ni sehari mengemas rumah.melayan iman yang tak sempat aku layan selepas 6 hari bekerja..1 hari ini je cuti..esok bekerja lagi..bagi aku masa untuk makan sementara iman lena di buai mimpi..kejap lagi nk basuh kereta pulak..
ape yang bermain di fikiran???nasi+ayam masak merah+7up!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home