Friday, April 2, 2010

Belayar lagi

hidup aku makin celaru dan keliru ..ada apa dalam hati ini..sekejap ke laut..sekejap ke bintang..sekejap ke kutub...wah...makin jauh ianya belayar...sampaikan tak pasti di mana hendak ku henti..aku sedut oksigen pemberian tuhan...aku guna akal anugerah Nya dalam dalam..titik.noktah.masih tiada jawapan..melangkah lagi... dari mana akan aku peroleh kaki.. untuk menendang pintu aku yang terkunci dari mana mampu aku dapatkan jari ketika tangan iman tak cukup kuat aku pimpini dari mana aku boleh dapatkan mata supaya ada yang boleh bacakan buku untuk aku ketika tua dari mana boleh aku dapatkan lidah ketika aku tak punya daya untuk bersuara Ya Allah..kelmarin cukup indah tapi hari ini ianya pergi aku cuba melayan perasaan ini..belayar lagi.. seketika hati ini Allah puaskan.. supaya aku sedar..semua ini adalah pinjaman.. Hah...kalo la esei untuk exam hari sabtu ni boleh melalut macam nih..pasti aku lancar menulisnya.. maaf..emosi aku tidak stabil gara2 exam sabtu ni.. aku tak tahu nak mula dati mana...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home