Sunday, March 28, 2010

Facebook Oh Facebook

makin hari makin ramai yang ku temui di FB ini! makin hari makin terbawak hati ini dengan FB ini! makin hari makin bergelumang kisah suatu ketika di FB ini! makin hari makin beseri2 FB aku ni! setiap kali di Friend Requests.. lama aku tenung siapa dia.. lame juga aku pikir..dia ni kawan aku di zaman bile? sampaikan ader yang aku buat tak kesah sampai berbulan2 baru aku kesah.. baru teringat,,o..dia rupe nyer.. sampai macam tu sekali FB buat aku pening memikir tentang kalian semua.. bersungguh aku ingin katakan FB ini amat bermakna.. tapi...lain benar dengan pertemuan semalam.. udah ramai yang aku jumpa melalui FB ini! tapi dengan yang sorang ni dia muncul depan mata.. ketika aku ralit bersama camera.. ketika aku ralit berpesta.. ketika aku sakit menahan pening kepala.. yang aku tahu..aku akan sambut hari jadi yang ke28 tahun ini bersama dia.. lama juga aku tengok dia.. di sebabkan "request" dia d depan mata..aku kene ambil kesah.. sape?sape?sape? ya allah hu akhbar!!!!!!!!budak pendek ini rupenyer... kawan2 FB zaman sekolah menengah aku sekalian!!!!!!!!! semalam aku jumpe ismail dahalan... kami bercerita tentang "suatu ketika 1995-1999" kita dahulu..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home