Sunday, April 11, 2010

Seri Iskandar

satu pengalaman yang bukan lagi bernada "baru"..aku dh pergi banyak kali sangat exam2 yang serupa ini..nak melangkah masuk sebagai penjawat awam bukan senang rupeyer...pada aku...aku la anak pak rahim yang paling susah mendapat keje.adoi...yang paling susah jaga pon aku lah juga..
dah..dah..lupekan semua tu..aku nak bercerita balik ape yang jadi 10hb april 2010 tu..
erm...soalan SPA tak sesusah soalan Mtest nak jadi cikgu..buku tentang malaysia yang aku pinjam dari PSS cikgu Mahani sangat membantu...Tq cikgu Mahani..kalo ader rezeki lepas ni tolong ati ready untuk temuduga plak..huhu
ade 3 pilihan karangan..
1>>bagaimana untuk menjana ekonomi malaysia melalui sektor pemakan..meaning jangan import banyak makanan dr negara luar (lupe2 ingat)..
2>>semangat patriotik kurang dalam diri generasi muda (aku pilih tajuk ni)
3>>aku tak ingat langsung sebab aku tak tau pn isu tu..haha
so..aku mulakan karangan semangat patriotik aku tu dengan menulis lirik lagu 1 malaysia by faizal tahir..gile!!!aku siap nyanyi pelan2 sorang2 dalam2 aku hayati liriknya...
erm...isi selepas lagu itu??hanya aku dan mata penaku je yang tau..
esei bahasa inggeris plak??lagi tak karuan...
erm....1>keburukan faceboook??tu je tajuk yg aku paham??huhu...memang la paham dh asyik ngadap FB je hari2...
erm...konklusinya...exam SPA hari tu memang hebat..mungkin sebab jawatan KP41 n W41 tu pon gah juga..ape2pon kite tunggu dan lihat je la..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home