Tuesday, September 7, 2010

Jauh

sedar tidak sedar hari ni dah 29 hari kita puasa...esok lusa mungkin nak raya dah..ntah nampak ke tidak anak bulan tu nanti..mudah-mudahan. saya?keje lah.keje tetap keje.menimbun fail atas meja tu...tetapi semua memerlukan tindakan cikgu-cikgu yang berkenaan..yang sedang syok habis bercuti raya sakan..masuk sekolah nanti, tahu lah..mesti datang mengadap PT Perkhidmatan mereka yang "berijazah" ni(bak kata Guru Besar).. erm...saya akan bercuti bermula 1 syawal hingga isnin.. apa yang memeningkan kepala saya cuma "rumah saya"..adoi...penat nak uruskan seorang diri.. tapi dalam kepala saya tercipta satu ruang yang lain..xpe lah..kamu semua tak kan paham.adoi....sakit jiwa memikir kenapa kamu perlu kahwin?Hilang hati..hilang kewarasan.sumpah sakit! p/s:Saya Sayang Kamu Sampai Mati

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home