Monday, August 2, 2010

Hari Isnin yang LAJU

Rangkap demi rangkap hidup saya terus berputar..kali ini agak mencabar apabila keadaan memaksa Apak dan Mak dipisahkan buat sementara waktu..Apak masih di wad..Mak kami sudah hantar ke rumah kakak di Kulim. Hari demi hari kehidupan saya kian berubah..badan saya terpaksa menadah penat memandu setiap pagi dan petang.. Hati saya dipaksa menahan sendu dengan UjianNya kali ini..Jantung saya terpaksa bekerja tanpa henti dengan laju dek kerna saya punya Iman..dan Apak.. Jam demi jam saya hidup berdasarkan keadaan yang Allah sudah tentukan...tiada lagi kehidupan yang saya "rancang" sendiri.. memandu..sampai di sekolah..berdepan dengan guru,kertas,pen,komputer,segala macam dokumen....memandu lagi..apak..Iman..Netbook saya. Saya di paksa bangun dan lakukan sendiri..tapi tak pe...wujudnya saya di dunia ini kerna apa yang saya sendiri mahu..tetapi kehidupan saya sekarang adalah kehidupan yang tidak lagi boleh dijangka.. saya tahu ini tanggungjawab saya..saya tahu hari-hari saya selepas ini adalah hari untuk diUji OlehNya..saya mengerti itu! Oh ya..apa yang laju tentang hari Isnin?erm.... p/s : kagum betul saya melihat anak dara saya makan sayur..kerna saya tidak begitu!hah

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home