Sunday, June 20, 2010

Campak dan pungut balik..

Adakalanya...saya campak telefon bimbit saya ketepi tapi saya pungut balik...dek kerana tidak sampai hati. Adakalanya...saya campak semua senyum saya dari bibir ini tapi saya pungut balik...dek kerana sunyi Adakalanya...saya campak jauh-jauh hati saya dari kehidupan dunia ini tapi saya pungut balik...dek kerana tidak sampai hati biarkan perasaan ini seorang diri tanpa teman Adakalanya...saya campak buku yang sedang saya baca dalam tong sampah tapi saya pungut balik...dek kerana buku itu tidak bersalah pon. saat ini..saya telah campak separuh jiwa saya pada keputusan hakim dunia tadi saya tak mampu nak pungut balik dan saya putuskan untuk menangis saja. menangis lagi??huh..susah sangat ke nak faham yang aku juga insan normal biasa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home