Saturday, June 19, 2010

Keajaiban Itu Terjadi

hanya saya yang rasai dugaan ALLAH yang satu ini
maaf
bukan hanya saya..tetapi sesiapa yang bergelar Ibu Tunggal di luar sana
hari ini ketika saya terasa saya tidak mampu lagi untuk hidup..Keajaiban Itu Terjadi
saat ini apabila saya berkata dalam hati saya tidak mahu melakukan apa-apa..Keajaiban Itu Terjadi
ketika hari semalam berjurai-jurai air mata kelemahan saya jatuh..Keajaiban Itu Tetap Terjadi
mama...Keajaiban Itu Memanggil
mama..Keajaiban Itu Memanggil lagi
mama..........Keajaiban Itu Memanggil buat kali ketiga
ye sayang
Keajaiban Itu Terjadi
"Ya ALLAH..ampuni dosa hambamu ini kiranya aku telah banyak melengahkan masa yang Engkau beri..ampuni dosaku kiranya aku abaikan Keajaiban yang Engkau beri dalam masa-masa luangku"
Dia adalah keajaiban dalam hidup saya..saya bersedia berdepan dengan APA JUA kerana dia.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home