Saturday, June 5, 2010

H a l a n g a n

kamu orang jenis apa ha? bercakap .. melolong .. berteriak .. mengherdik aku bagai orang gila halangan jenis apa yang kamu orang cipta kan ni?? sumpah aku tak mengerti apa kamu orang mahu dari aku aku tak faham apa mahu kamu semua biarlah..aku pandang saja let go lah .. aku dengar saja apa kata kamu..apa jua herdikan kamu.. aku tetap begini.. ALLAH maha mengetahui Iman tetap ada untuk aku aku katupkan mulut aku tadah kan telinga aku biarkan kamu semua melolong aku sendiri tak mampu nak tutup lolongan kamu semua kerna apa pon yang terjadi kamu semua tetap menuduh aku "pengemis" jiwa aku kosong..hati lagi la tak boleh di harap .. otak aku sudah separuh..kamu semua hanya tahu menyimpul.. ahhhhhhhh.........dahi aku makin parah berkerut nih! apa yang aku fikir dan katakan?? kamu semua penyebab dunia ini huru hara terima kasih atas doa-doa kamu semua

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home