Thursday, June 10, 2010

Hari Keenam >> Jumaat

suasana tetap riuh macam selalulah...bising...bingit...riuh rendah... hari ini seperti biasa..aku nafas macam biasa..aku melangkah macam biasa...aku memandu macam biasa..dalam hati..KOSONG..dan seperti biasa saya luahkan dengan cara sendiri.. keadaan sekeliling sudah agak tenat...bagi betis mahunya peha..dari saat ke minit..seakan semakin menjadi-jadi lagaknya.. keadaan ini membuatkan aku sakit kepala...sakit jiwa...hilang arah...atau paling tepat sekali GILAK! hari ini saya online di Nash Donut Taiping Central...hilang sekejap sakit jiwa walapon sakit lain plak yang datang...keadaan agak membingitkan..merimaskan...tapi saya terpaksa duduk kerana tak tahu lagi mana nak tuju...rehat hari jumaat sangat2 menyesakkan kepala..waktu rehat amat panjang... tapi..sekurang-kurangnya saya telah melaluinya setelah lama tercampak di sini...saya juga telah mampu menempuh macam2 dugaan ketika saat-saat sebegini nak tak nak..saya perlu lalui semuanya di sini..Allah sudah tetapkan bahawa saya di pilih untuk menerima dugaan2Nya..Allah juga telah permudahkan banyak urusan saya...Hidup bukan mudah dan Bukan Mudah Untuk Hidup.. Lantas..hari Jumaat adalah hari untuk saya meneroka dunia saya tanpa Iman..waktu ini saya peruntukkan hanya untuk diri saya sahaja... Jauh dalam hati..hidup ini bukan untuk diri sendiri sahaja..aku gerakkan hati ini untuk terus hidup yang dipinjamkan demi untuk orang lain.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home