Sunday, June 27, 2010

Masa Luangku

udah agak lama tidak mencurah ape yang ada dalam kepala hati ini.. sejak PT Kewangan dipinjamkan ke sekolah baru sana nun..makin banyak kerja saya... yang pasti makin banyak juga ilmu yang saya dapat...sekarang ni dh boleh buat gaji untuk 81 orang staf sekolah tu..seronok..teruja...best...dan PUAS. tapi itu lah hakikatnya...saya makin dah tak terurus...ada saja kerjanya sampaikan tak sempat nak "bergosip"..hahha... rutin saya sudah tidak seperti dulu..hari-hari ada saja benda baru yang saya akan belajar..syukur kan?ilmu masuk setiap hari.. tentang buku tu??ala...sebab sibok sangat saya sudah "ter"motivasi dengan keadaan je dah..tak sempai nak selak pon..ada saja di atas dash board viva tu... tentang cabaran saya plak??erm...sedang dalam proses ni...insyaallah...bulan depan mungkin siap sepenuhnya... masa luangku makin menipis..tapi untuk Iman mama sayang tetap ada...2 malam saya tinggalkan dia bersama Opah...dan hari ini sepanjang hari saya melayan kerenah dia.. mendengar dia menyanyi...melihat dia menari...memerhati gelagat dia yang makin hari buat saya makin "memikir"...siapakah dia di masa depan nanti?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home