Monday, April 19, 2010

Sesekali

sesekali aku juga mahu menangis
meraung..menjerit..mengamuk..
biarkan emosi ini menjalar hebat di dalam sana..
biarkan jari jemari ini luahkan apa yang terbuku di hati
biar dunia tahu...
sesekali hati ini juga cemburu..
pada dunia..pada alamnya..pada semua..
pada kasih yang tak pernah layu..
aku mohon bantuanMu..
sayu..terpisah...
sesekali jiwa ini ingin meminta-minta..
itu ini begitu begini..
apapun kata mereka..
biarlah..biar aku mencari nya sendiri..
biarlah Allah yang temukan ianya dengan ku..
biar Dunia menjadi saksi kewujudannya..
sesekali aku juga tak daya untuk berdiri di kaki sendiri..
dugaan allah maha kuat untuk aku kendong
aku di paksa..terpaksa melakukannya sendiri
aku perlukan kaki..
aku perlukan dia...
ha....aku hanya punya dia..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home