Saturday, May 22, 2010

Minggu Ke3 Bulan Mei Tahun 2010

Penat..Seronok..Puas...Bahagia... ape lagi nak aku luahkan.. hanya itu yang aku rasa 1 minggu yang lepas minggu ke3 dalam bulan mei tahun 2010 hari isnin....sambutan hari guru seluruh malaysia... aku datang lambat ke sekolah hari tu sebab g ambik kek dulu kat redang panjang singgah sekolah lama yang teramat2 la terasa rindunyer.. jam 1 baru staf pejabat join sambutan hari guru tu.. ok je...dapat tukar2 hadiah..still dapat hadiah pada hari guru walaupon tak bergelar guru erm... hari selasa...Kursus Dalam Perkhidmatan Pengurusan Aset Alih Kerajaan.. sangat2 ok kusus ini.. dah tau...and bertambah tahu la jadinyer... penat sebab "pengaliran tenat" buat aku pening kepala + tak selesa hari rabu.....pada mulanyer keje macam biasa... selesaikan ape yang patut.. tapi bila teringat nak keje lawan bowling khamis tu.. aku dh gerun satu macam.. terus jumpa kak mahani ajak dia practice ptg tu juga.. dengan tak bawak bajunyer... kak mahani bagi aku pinjam baju anak dia.. 1st time pegang bola bowling.. mak ai..berattttttttttttt.... heheheh...tapi puas! hari khamis....erm.. hari yang di tunggu2.. kejohanan bowling tertutup SKLJ.... riuh rendah...masa ni aku dh rasa rapat sangat dengan cikgu2 SKLJ.. (standard la dh 6 bulan jadi kwaga besar SKLJ) kumpulan aku..hj rahman..cikgu zainol..kak syidah.. dapat no2 kumpulan.. ok la kan.. aku ni penyumbang la juga walaupon tak banyak pin yang jatuh erm...jumaat..... mesyuarat agung KEPTAN (kesatuan pembantu tadbir (pendidikan)) ok la...sampai pukul 1 ptg... masuk balik opis pukul 3... konklusinya...satu minggu yang lepas aku sangat tidak duduk diam... penat.. balik malam buat iman rasa sedikit terabai.. aku tahu tu... bile balik iman dh nak lena...tak sempat nak main dengan dia... iman sayang....minggu ni mama akan bayar balik masa yang terluang satu minggu lepas.. minggu ni mama akan bawak iman humayra jalan2... yang pastinyer....beg dh ade disitu minta di isi baju... mama akan bawak iman ke TERENGGANU >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home