Saturday, May 1, 2010

Sahabat @ Kekasih

kan aku dah cakap...sahabat tak bisa menjadi kekasih.. yer..ramai yang cakap macam tu... better jadi sahabat daripada menjadi pasangan kekasih.. dulu bukan main rapat... macam2 cerita boleh kongsi.. macam2 benda boleh buat berdua... "hari" aku "hari" kau juga... tapi bila dah start campur soal hati dalam "sahabat" porak peranda plak aku tengok.. dh mula segan silu la konon... dah mula control ayu.. tapi tak juga...aku tengok kau "giler" macam selalu juga.. soal hati kau ilang dia.. soal perasaan kau terpaksa lepaskan dia.. cuba la balik ke zaman "sahabat" dulu jangan libatkan hati.. jangan libatkan jiwa kau yang kosong tu aku tahu...walaupon orang luar sana tak tahu tapi cube pilih?aku bagi 2 1)kau nak makan hati dengan sikap dingin dia?dia akan hilang 2)kau nak gelak ketawa mcm dulu2 dan ketepikan hati kat sebelah?dia akan sentiasa di sisimu yang mana satu? kalo aku of course la pilihan kedua... dalam hidup mesti ade kos lepas... pada aku..biarlah orang lain tolong jagakan hati dia... biar kita hiburkan hati dia. erm...so?ape pilihan kau?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home