Thursday, April 22, 2010

Me>>As a "PT Perkhidmatan"

erm...PT Perkhidmatan??ape tu???hahaha pembantu Tadbir yang uruskan hal2 perkhidmatan staf..kalo kat sekolah hal2 cikgu n staf sokongan la kan?erm...seminggu ni semua PT perkhidmatan sibok dengan Laporan Perubahan (Kew.8) pergerakan gaji...kan tiap2 tahun staf gomen naik gaji..tak kira la berapa pon...asalkan naik..ha...kami dok tengah sibok buat la nih... staf SKLJ ade 100 orang..pelan2 aku buat bagi siap..due 27hb minggu depan la..tak pe....boleh siap.mesti siap.pasti siap...satu lagi pengalaman baru...macam2 dh tahu ni..dari seorang guru baru tu dilantik...sampai la pencen...aku insyaallah boleh uruskan...hahah...best tau..tapi aku tau..banyak benda lagi nak kene belajar...pendek kata dah 5 bulan aku keje as a kerani ni..aku enjoy la..sebab semua benda senang n lancar..cume remeh.tu je...so...esok sambung lagi...aku puas! p/s: tau tak..ramai PT perkhidmatan kat sekolah nama Norhayati..haha....sinonim?antonim?huhu....ah..janji keje halal...ada apa pada nama.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home