Friday, June 4, 2010

Purnama Merindu

Hari Pertama >> Masih terasa dekat Hari Kedua >> Nilai ? Cheras ? Hari Ketiga >> I need you Hari Keempat >> Dimataku Dirimu Hari Kelima >> Teringat Hari Keenam >> Merajuk Hari Ketujuh >> Demam Piala Dunia...Sunyi... Hari Kelapan >> Love Until You Hate Me Hari Kesembilan >> Di sini aku masih sendiri..merenungi hari-hari sepi...aku tanpamu...masih tanpamu.. Hari Kesepuluh >> Cemburu tanda sayang Hari Kesebelas >> Asyik Ingat Tentang Kamu saja Hari Kedua belas >> Aku Ada Kamu Hari Ketiga Belas >> Menunggu lagi Hari Keempat Belas >> Ramai betol peminat dia Hari Kelima Belas >> Ku Ada Kamu tak pasti sudah hari ke berapa...tiada lagi hari kerana dia tak tahu pon aku menunggu dia..... Hari Keenam Belas >> Aku Punya Kamu dek dia tinggikan suara aku dah penat untuk mengira..tapi dalam hati berbunga bila lagi 2 hari dia akan pulang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home