Friday, June 4, 2010

Kehidupan INDAH

Kehidupan yang INDAH Online sesuka hati tanpa perlu fikir "eh,keje kamu terlalu banyak di opis tau?"huhu.. Kehidupan yang SENANG bercerita tanpa had dengan jari manis yang masih sakit terkene pintu kereta semalam.. dalam hati saja "adoi....sakit bangat" Kehidupan yang SUNYI eh,mana la bidadari aku yang sorang tu pergi?tok aki dia dh "culik" dia dari aku dari tadi..makan roti racai di kedai agaknye... Kehidupan yang Macam SEMALAM Dia masih ada makan bersama aku..tapi hari ni..dia udah "hilang"..berkerut juga dahi memikir aku masih punya dia lagi kah selepas ini? Kehidupan yang INI Peluh boleh di perah dek kisah semalam yang membuatkan aku hilang arah tuju sekejap. ngadap laptop ini sambil tersenyum jari terus menekan..."Ya ALLAH..andai benar ini adalah kehidupan terakhir aku...benarkan hati ini tetap kuat untuk menempuhnya..walaupon aku hanya punya IMAN.melihatkan IMAN tersenyum aku belum cukup yakin aku mampu menjaga nya sendiri. Ada sorang teman bagitau..Dalam Setiap Harapan Terselit Sedikit Kekecewaan..ati rasa ada benarnya.. Aku sengaja memberanikan diri walaupon dalam hati terasa takut aku pura-pura kuat sedangkan airmata ini lebih laju berjurai aku pura-pura sihat dek kerana IMAN yang bergantung sepenuhnya pada mama aku pura-pura senyum untuk memberitahu Dunia...aku cukup "Bahagia" dengan Dugaan ALLAH ini. p/s>>To Ambon >> Take Care Of Yourself...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home