Tuesday, June 1, 2010

Luahkan segala yang ada

pada satu petang, bingit dalam diam..sunyi dalam keriuhan..dia bertanya aku menjawab.. aku sendiri tak pasti jawapan tu patut atau tidak tarik nafas panjang-panjang..dia soal lagi..aku jawab juga,.. jawab apa yang terjawab yakin dalam samar aku genggam kuat jemari aku sendiri yang penting sekarang dia dapat jawapan yang dia mahu aku terasa puas walaupun dalam takut aku gerakkan hati ini untuk terus melakar senyum.. aku pungut sekuat tenaga senyuman itu dalam kelemahan kekuatan diri..air mata tetap mengalir sang embun itu cepat benar terjalin laju dalam sendu..tapi aku yakin..dia tetap di situ memimpin..memberi semangat..meyakinkan betapa aku punya iman dan punya dia..dan Dia.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home