Wednesday, July 7, 2010

Dalam Hati Ada Taman

Saya mulakan hari ini dengan hati yang cukup berbunga mekar..saya tahu saya harus menanti sedikit masa lagi...tapi harapan tetap ada..saya toleh ke kanan ke kiri..saya tak nampak dia.. Keadaan sekeliling buat saya sedikit tertekan..soalan yang memerangkap jiwa saya membuatkan saya menarik sedikit muka masam.saya tahu mereka yang bertanya tidak salah..tetapi cara mereka bertanya membuatkan hati saya sedikit tersentuh. kerja saya makin hari makin banyak..ada saja ilmu baru yang saya perolehi saban waktu dan hari..syukur...Allah memberi kesempatan ini pada saya..(dalma hati masih menanti lagi) Hari udah agak lewat untuk berharap...tapi saya tahu peluang itu masih ada...saya habiskan "hari rabu" ini dengan luahan ini sambil tersenyum..saya dapat pandang dia..saya dapat berbual dengan dia...saya tahu penantian itu pasti! selamat malam semua.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home