Saturday, July 3, 2010

Julai

Sepanjang bulan lepas ada hari2 nya saya menghitung....tapi hanya separuh jalan..gara-gara terlampau malas untuk menunggu dan menghitung lagi...saya diamkan saja...ternyata berdiam diri sambil meneruskan rutin hidup yang agak luar biasa bulan lepas membuatkan hari yang ditunggu hampir ke kemuncaknya... cepatla hari rabu..hanya itu dalam hati sekarang ini...tinggal lagi 2 hari..bulan ini saya tahu sangat istimewa (walaupon bulan lepas LEBIH istimewa dek kerna bulan jadiku)..mungkin minggu depan minggu yang agak tenang..selesa dan tersenyum.. kesulitan hidup pada zaman ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk mempelajari banyak perkara baru..saya mengaku saya penat..sakit..dan agak tertekan..tapi semua itu hilang apabila mereka menghargai dan merasai hasil kerja saya sepenuhnya. saya pernah diherdik dek kerana tidak mendengar kata...saya di tuduh penipu hanya kerana saya cuma membela diri..saya tahu semua itu salah saya kerana saya sangat degil dan keras kepala..keadaan tidak selalu seperti yang kita mahukan..saya pernah membisukan mulut saya supaya keadaan jadi tenang..tapi saya harus membela diri kerana saya cuma tahu saya tidak membuat perkara yang salah dan bodoh. Julai ini akan saya lalui semuanya dengan senyum (barangkali).saya tidak mahu diherdik lagi seperti bulan lepas.. petang ahad ini banyak habiskan masa dengan Iman..anak itu makin banyak cakap nya..tapi perkembangan positifnya harus aku sambut dengan cara sepositif mungkin.. selamat hari ahad...aku tidak mahu isnin dan selasa.aku hanya mahukan RABU!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home