Saturday, May 22, 2010

Pelangi Petang

macam mana nak ingat warna pelangi? adoi....budak sorang tu dh bagi tahu aku tentang kaedah terbaek untuk ingat 7 warna pelangi.. tapi lupa sudah..sebab nyer banyak sangat nak ingat tentang Dia.. Pelangi ciptaan Dia...Budak itu ciptaan Dia...Kesempatan hidup yang diberi oleh Dia.. satu petang aku berjalan dengan dia..dia pandang aku...aku pandang dia balik..senyum..manis jer... telefon untuk minta kepastian..ini jawabnyer.. Mat Jambu Ke Hutan Bawa Ikan Yu.... Merah Jingga Kuning Hijau Biru Indigo Ungu....senang kan? itu yang ade di bibir sekarang... budak itu buat aku pelik..knp Mat Jambu?knp tak Mat Jenin ke? erm...dalam hati saja...dia terlalu istimewa...hati ini ke bulan lagi mahu pergi..sejenak aku terfikir..dia ada aku...tapi aku ada dia kah tidak? owh...rasa sesak hati ini pikirkan tentang dia..nak ajak ke bulan...takut tak sampai hati ni. di bulan hati ini akan lebih tenang..dalam masa sama akan terasa asing..tapi aku mampu (yakin dalam hati saja)..tidak susah untuk memahami senario di bulan...kan? ah....jauh dalam hati lagi...sekali lagi aku pilih sang pelangi petang yang sementara itu...aku tahu sementara tapi ia cukup bermakna..bahagia..aku senyum pada dia...dia senyum balik pada aku.. aku doa agar aku selamat pergi dan selamat balik dalam perjalanan menuju pelangi petang.. pssstt>>tahniah buat shahir juara AF8..sedap single terbaru dia tu.. dia...dia,,,dia lagi...ah...selamat malam dear.........

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home