Saturday, May 22, 2010

sudah terlampau banyak kata hati ini aku turuti ... melampau..sangat2 melampau.. aku diam .... hati aku sendiri rasa kosong..aku bercakap ... bingit pulak telinga kamu mendengar.. cerita itu..cerita itu..tetap cerita itu... aku biarkan kamu bercakap sekarang..aku mendengar..itu ini begitu begini..ah....telinga aku tetap tertadah setia untuk kamu terus lah melolong...aku tetap ada di sini...terus kan saja...aku sedia terima rodokan ini..tahan saja .. dengar sahaja ..sampai satu waktu kamu tak lagi punya aku..tak lagi rasa aku..tak lagi dengar aku... kamu telah ada dia...dia yang jauh lebih sempurna...aku tahu tentang yang satu itu...tapi aku tetap di sini..untuk kamu...menunggu kamu..memerhati kamu... *psssstt...selamat datag ke Terengganu Darul Iman...Iman aku sedang lena tu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home