Friday, July 9, 2010

Membisu lagi

saya di paksa untuk membisu lagii..itu kata hakim dunia..saya menurut bukan bererti saya lemah..menurut untuk memberi kesempatan pada hati saya merasa sedikit kasih. ada seorang teman beritahu...senyuman saya adalah keistimewaan yang paling ketara pada diri saya...saya juga akui (saya tahu saya perasaan kali ini)..tapi senyuman itu telah hilang melayang..saya tak tahu ke mana...saya tahu saya hanya mampu senyum pada bibir..tapi bukan lahir dari hati saya... banyak perkara saya lalui seorang diri..saya tempuhi sendiri dengan kekuatan yang ALLAH beri..saya tahu saya mampu lagi bertahan..say atahu saya kuat..saya tahu saya cekal..saya tahu Dia jaga saya dari jauh.. airmata yang mengalir bukan bererti saya lemah...tapi saya cuma rasa sedikit tidak adil pada alam sejagat...ketentuan hidup saya kadangkala di tentukan oleh mereka..saya tidak mahu itu! dalam hati saja...moga ALLAH permudahkan urusan saya untuk terus hidup di bumiNya.. saya akan lalui hidup selepas ini bersama Iman..hanya Iman...saya telah temui satu tempat untuk kami sama-sama HIDUP. Moga saya terus kuat untuk menjaga "rumah" kami..walaupun saya terpaksa membisu lagi.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home