Wednesday, July 21, 2010

Terlalu Penuh

sebenarnya.. tangan tidak teruja untuk menulis.. padahal... dalam kepala penuh segala macam yang nak saya kongsikan dengan kamu semua.. rata-rata apa yang berlaku dalam bulan lepas banyak sakit dan sihatnya..saya di paksa untuk membuat keputusan drastik...tapi saya abaikan sahaja..ada juga satu dua perkara saya lakukan dengan bersungguh..ada juga saja "let go" kan saja lah.. rata-rata dalam bulan ini...saya menikmati hasil dari kerja saya yang bersungguh-sungguh itu dengan tenang..sabar..dek kerana terlalu penuh jadual saya menyebabkan saya teramat sakit.. sakit tangan..sakit badan...sakit mata...haha...ini semua gara-gara bola tampar..2 hari latihan pusat pada saya belum cukup puas untuk saya hentikan.. dalam hati saja >> penatnyer...wahai kawan2..bantu saya untuk hilangkan penat ini.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home