Monday, July 12, 2010

mmmmmmm

dalam kepala sekarang masih kosong..saya segugut ni..sakit..mata saya juga teramat mengantok..gara-gara ingin melihat spain bermain di piala dunia buat julung kalinya...saya bangun awal pagi tadi tanpa di paksa...hoooray...1-0...pandai juga saya meneka. sepanjang hari ini saya siapkan proses gaji saya dan proses pertukaran cikgu baru dari setapak tu..selesai..sudah pos pon lewat petang tadi...esok kerja saya yang pertama cari baucar 304A dalam laci PT Kewangan..ahhaha..mahu sahaja saya geledah..tapi tidak boleh begitu..nanti dikatakan menceroboh...urusan gaji guru ganti tu masih belum selesai... o...teringat cuti staf belum rekod lagi dalam BRP...mmmm.....hanya untuk update saja... mata saya makin layu...saya tidak mampu bertahan lagi...iman sayang...cepatlah lena..mama terlalu mengantok ni sayang... petang tadi melihat rumah lagi...kali ini di taman desa jaya...bukit jana...ok kot...sejak minggu lepas hati saya terpikat juga di kawasan perumahan itu..saya rasa rumah itu adalah syurga kami nanti.. mudah2an...semua urusan masuk rumah baru nanti dipermudahkan...tapi berat rasanya mulut nak bagitahu apak.tiada kekuatan di situ!sebenarnya..mmmmmmmmmmmm...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home