Tuesday, July 27, 2010

Hatinya Berbisik, Lagi.......

Saya ketawa kepada setiap kekeliruan yang datang..saya senyum dan berkata "pedulikan" Saya menangis setiap kali soalan bertubi-tubi menghimpin perasaan saya..saya diam apabila dia berkata..Risau.. Saya sedar hati saya makin parah..saya sedar jiwa saya makin meruntun dengan destinasi cinta saya..saya juga sedar saya tak punya siapa-siapa Hati saya berbisik, lagi....Ya Allah..beratnya dugaan-Mu pada yang satu ini..Maha Hebat lagi dugaan yang harus aku tempuh untuk mendapat Cinta-Mu Ya Allah.. Jauh dalam hati saya...saya berharap. Jauh dalam hati saya...saya minta. Jauh dalam hati saya...saya mohon. Jauh dalam hati saya...Doa saya dimakbulkan. Amin.. Selamat malam alam sejagat.. esok saya akan kembali bekerja.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home